Pages

Menjawab Tag dd...aku xderhaka kan kak?

7 ciri wanita/lelaki idaman anda
1) Yang agak2 mcm Richard Gere..yg romantic..”pesyuk” panahan matanya..fuh..cair- asbenku pulak mcm Afdlin Shauki..ekeke..ampun bang..
2) Yang suke makan pasal aku pon suke makan.. – asben ku juara bab makan2 nih..tgk saizla..
3) Yang bile aku bershopping die akan terus memberi kate semangat utk terus bershopping..muahaha
4) Yang akan setia dan bencikan philosophy poligami…heheh..ade ke lelaki yg benci perkataan itu?
5) Yang sentiasa wangi..elejik betul bau ketiak tengik..
6) Hmm..yg pegangan agamanya lagi terer dr aku..
7) Yang rajin buat keje rumah…heh heh..bley rilek sket..

7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup
* asben ku…I lap u bang..forever n ever..
* Hail Uwaiz…bley?...ala tanje..tanje ibu..
* Rector UIA..Kamal Hassan..ensem sungguh die ni..he can speaks like more than 5 languages…
* First..second..third..bopren..tp xdela sepanjang idup..bile clash je, ilang ensemnye di mataku..heh..heh..
* Amy Search…macho betul die nih..tambah2 bile botak..
* Richard Gere jugak lagik…

7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati
* Haha..best women win yo!! (slang sket!!)
* Hipokrit…Sume2 nak control..kang nampak buruk beno kalo xkontrol
* Penat pasal asik nk kontrol..
* Lapar…..kang makan byk2 kang buncit lak perut aku nih..heh..heh..
* Gedik
* Perasan bagus
* Bahagia..senyum tak ingat sampai lenguh mulut

7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
1) The place that we first time date…hehe kt Pelabuhan Klang..makan seafood (makan lagi)
2) Italy
3) Paris
4) Aussie..yes..kwn aku ade kat situ..accommodation free..
5) Honeymoon suite kitorang..;)
6) Pangkor Laut
7) Asalkan tempat tu sejuk, aku on je…

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda
1) Remote Controlled Elikopter
2) Kete..mamat ni nak sgt Mitsubishi..
3) Kontrak idup ngan aku sampai aku mati...
4) Mesen eksesais…tak pun pakej pengurusan badan…eheh..
5) LCD TV x 3 bijik..die nk letak kt hall bwh, family hall atas dgn bilik tido kami..huhu..kopak aku
6) Sepasang baju fr Raoul..
7) Set up Business sendiri utk die..

7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda
Kalo ikut dd bole? Aku tuka lagunye ajek..
1) Time jiwang aku nyanyikan dia – Cherish the love – Kool & the Gang
2) Time gaduh aku nyanyikan dia – It’s my life - Bon Jovi..heheh..
3) Time dia down aku akan nyanyikan dia – Can’t take that away – Mariah Carey
4) Time aku majuk aku akan nyanyi lagu – I will survive – Gloria Gaynor..kihkihkih
5) Setiap hari lagu untuk dia - I live my life for you - Firehouse
6) Dari dulu lagu untuk dia – We belong together – Mariah Carey
7) Entah sampai bila lagu untuk dia – You’re my everything – Santa Esmeralda

7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.
Tatau laa…sape2 yg perasan nk jawap..jawaplaa..

0 concerns: