Pages

Tag DD yg kedua..-aku adik mithali kan kak?eheh..

#01; - Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 perkara berkenaan orang yang meng-tag dia.
1. dd…ko pakai tudung kan..
2. suke chatting tanpa pengetahuan staffnye..hik..hik..
3. suke nyopping dan berebut barang menan utk anak..
4. ade anak name najla yg comei, isap soother kale pink n pkai botol Avent..hehehe
5. kat umah die ade bunga dr lovely lace..mcm kat umah aku gek..
6. dd nih PTD..sebok manjang dgn meeting..buat dasar..laksana dasar..
7. err….opis die lawa..haduuu ape lg nk ckp nih…
8. eheh..die xletak shoutmix psl xnk org tau die nyopping kt mane..ekekeke
9. comfortable to talk to..
10. er..very DETERMINED (hehehe..kes tia)…fuh abis gak..

#02; - Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself.
1. Suke memasak..Suke makan...makan…dan makan..I can’t resist yummy food..di mana ada makanan di situ ada aku..
2. Hari2 berangan byk duit…pastu nk beli sume benda utk family aku..
3. Sgt sentimental dan kaya dengan emosi..tapi bukan kepala hangin
4. Observer..suke perati perangai org pastu buat assumption whether aku bole sekepala xngan org tuh..
5. Suke simpan duit…tapi suke abiskan duit jugek..ntah cemane ntah..
6. Amat jarang marah kengkawan ..
7. Tak suke cite Hindustan..nyanyi je kejenye..
8. I’m a passionate listener and reader..
9. Nyampah gile dgn org yg suke ckp besar tp bendenye xder..uweek…dan backstabber!! monyet!!
10. Aku org yg amat setia pd gadget aku..henpon ni jek dh 6tahun aku pkai...

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.so that U'll know... did their really know U...

Hehe..Ninna semestinye..pastu xtau sape lagi dah..

0 concerns: