Pages

Thank you..Please come again..

Location : Exit parking Sunway
Time : 10.30pm

(gambar yg di amik seminggu selepas kejadian..cover punye pasal)


Event:
Me: [[ mode : kagum..flattered..wow!! bagusnye sunway pyramid nih..sanggup die letak org kt sini buat camni!!]]
       [[ ekspressi muka and tingkahlaku : senyum sambil menghangguk2kan kepala seolah2 menyatakan "sama-sama" ]]

Hubby: "Yang u tersengih2 melambai tu kenape? Kan ke patung tu?" (muke riak cam bagus dapat kantoikn aku)

Me: "herkh!!" [[muke malu..tapi di stone kn..pandang luar tingkap je..ceh..patung ke rupanya benda tu..aku ingatkan org..ceh..ceh..dan ceh lagi!!]]

 :: ayat back up aku yg merupakan inner monolog sahaja; well aku dh penat sgt, dari kul 8am, g register waiz kt Q-Dees, pastu g Jusco, pastu g Carrefour, pastu g Sunway. sume atas request En. Uwaiz n En. Husband. Saya yg menurut perintah. Jadi saya dh penat sgt, mata sy xnmpk..patung kah atau orang kah itu..siyes..mika2 tu blow up image tu to actual size..sekian time kasih..::

2 concerns:

Niniey Nurhafnie said...

akak boleh tak nak like statement akak 'SYMP' tuh... Like Like

~eza.ism~ said...

Hahahahaha..ingat FB nk like2? Actually..jarang kitorg dpt mase bersama on Sunday sefamily..(padahal 3 sekawan jer..)Tu pasal berjalan sakan to spend time together..bukan slalu jugak hubby nk buat onar ponteng keje di hari ahad...wakakakakaka